Әлеуметтік жарнаманың 5 принципі

Әлеуметтік жарнаманың  принциптері:

  1. ӘЖ-да демеушілер мен серіктестердің логотиптері болмау керек.  Бұл принциппен келісе алмаймын. Себеп – демеушілерден жалынып-жалпайып жатып алған азғантай сомаға сенің тарапыңнан ұсынылатын аз ғана ұсыныстарыңның бірі – сол компанияның логосы БАҚ-та жариялануы.   Барлық БАҚ біздің қазақ газеттері сияқты ірілікке бара бермейді, әр ақпаратыңды, модуліңді, үтір, нүктесіне дейін тексеріп қарап жатады.Ал қазақ басылымдарындағы аға, әпкелер (Алла разы болсын) ондай ұсақ-түйекке бас қатырып жатпайды.
  2. ӘЖ-да депрессивті, негативті ақпарат болмау керек. Ондай жарнама болған екен, жариялаған БАҚ-қа да сөз келеді, имиджіңе де нұқсан келтіріледі. Келісем.
  3. ӘЖ реципиенттің 75%-на түсінікті болу керек.
  4. Үш бірлік. ТВ, радио, мерзімді баспасөз, сыртқы жарнама. Яғни ӘЖ БАҚ-тың бір түрінде ғана емес, бірнешеуінде (минимум үш түрі) жарияланғаны дұрыс. Онсыз ӘЖ мақсатына жетпейді.
  5. Тегін жариялануы тиіс. Тек роликтің /модульдің/ сапалы болғаны абзал. Қаншалықты жарнама идеясы жақсы болғанмен, техникалық тұрғыдан ТВ/радио, лэд/ редакторларының сүзгісінен өтпей қалуы мүмкін. Жақсы идея+сапа, сапа, тағы да сапа болу керек.

Пікір қалдыру

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Өзгерту )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Өзгерту )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Өзгерту )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Өзгерту )

Connecting to %s